次なる講師2人のご紹介です

willenglish2012-05-05

① 名前 ②出身国(都市) ③担当するクラス ④血液型  ⑤日本に来て最初に驚いたこと。(日本人スタッフは外国での経験で驚いたこと。)



①Anthony ②オーストラリア(タスマニア)③火曜日の夜間大人クラス
 ④My blood type is "O"
⑤What surprised me first when I came to Japan was just how good the bread shops were! A very large variety of delicious bread and pastries ect.
日本に来て驚いたことは、パン屋さんです。とても広くておいしそうなパン、バラエティにとんだパンがたくさんあったことです。

① Joel ②イギリス ③本業は東区の幼稚園の英語の先生。ウィルの長住校の近くのご家庭に伺ってレッスンをしています。④I'm afraid I don't know what blood type I am!! Most English people don't know unless they donate blood. It's a bit strange right?
僕の血液型は分かりません。ほとんどのイギリス人は輸血をしない限り血液型を知りません。不思議な感じですね!
⑤As for the thing that surprised me the most when I came to Japan I think it was how convenient everything is! All the convenience stores, vending machines and and swipe cards!
Also, I came during the Sakura blossoming week so that was really nice timing for my first visit. I didn't realize how much there was! And when I saw all the people doing hanami it was quite a surprise for me. ^ ^
日本に来て、コンビニ、自動販売機、磁気(読み取り)カードと全てとても便利なことにとても驚きました。
それと、最初に日本に来たのが桜のシーズンだったので、とても良いタイミングでした。花見シーズン、それがどんなものか気づかずそして僕は、花見をしている人々を見てとても驚きました。